مصاحبه آرشیو خبر ها
روگانی: "یوونتوسی متولد شده ام..."

روگانی: "یوونتوسی متولد شده ام..."

مدافع یوونتوس، دنیله روگانی، از امضای قرارداد پنج ساله که وی را تا 2021 در باشگاه نگه می دارد ابراز رضایت کرد.

 

روگانی 22 ساله در مصاحبه ای در رابطه با راه هایی که وی را به یک بازیکن کامل تبدیل کرد، و ارزش زیادی به باشگاه سابقش، امپولی، داد به گفتگو پرداخت:

 

قبل از هر چیز باید بگویم مفتخرم که قراردادم به مدت پنج سال دیگر تمدید شد! از راهی که انتخاب کرده ام راضی هستم. می خواهم خیلی چیز ها در موردش بگویم، ساده ترین چیز هایی که می توان گفت این است که باشگاه به من اعتقاد دارد و من خوب کار کرده ام و بسیار خوشحالم. خوشحالم زیرا یک یوونتوسی متولد شده ام و پنج سال دیگر با یوونتوس نهایت خوشبختی است. فشار همیشه وجود دارد، مخصوصا امسال که بیشتر بازی می کنم البته باید بگویم بیشتر در تیم جا افتاده ام چرا که پارسال باید خودم را اثبات می کردم.

 

پیشرفتت از زمان ورود به تیم چگونه بوده است؟

 

ممکن است شما پیشرفت مرا در به بلوغ رسیدن و از لحاظ ذهنی آماده شدن را کم در نظر بگیرید، (با خنده) باید بگویم که این امر در پیشرفت بازیکنی که از باشگاهی بی نظیر همانند امپولی می آید طبیعی است!

 

آیا به عنوان یک مدافع با زدن سه گل تا بدین جای کار راضی هستی؟

 

به عنوان یک تیم، ما امید به پیشرفت داریم، همه ی ما یک گلزن قهار نیستیم و افراد مهم تر از من نیز در تیم وجود دارد. برای یک مدافع زدن گل های زیاد شیرین است، شاید بیشتر از یک مهاجم چرا که مدافعان نمی توانند همیشه گل بزنند. (با خنده) امیدوارم آخرین گل من نباشد و گل های بیشتری بزنم.

 

سرمربی ماسیمیلیانو آلگری معتقد است که روگانی آینده ی یوونتوس خواهد بود. خود روگانی در این رابطه چه فکر می کند؟

 

چیزی که آلگری گفته برای من زیباست و به من رضایت بزرگی می دهد، همانطور که باشگاه با این تمدید قرارداد نشان می دهد که به من اعتماد والایی دارد. هدف من این است که به آنچه سرمربی می گوید عمل کنم: مدافع مهمی برای 10 سال دیگر یوونتوس باشم! هدف این است و من هر کاری را انجام خواهم داد تا به آن مرحله برسم.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
همایون خان احمدی
همایون خان احمدی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: